2010. január 5., kedd

A cukkini mindig beválik.

Hogy ne felejtsem el, amit még le kell majd ide írnom most a napokban: a szilveszteri nápolyis süti és a brokkoli-krémleves. 
De most itt a mai vacsi. Valami nagyon gyorsat akartam, mert még neki kell állnom melózni. Úgyhogy cukkini lett belőle, az mindig bejön. És fogyókúrásat, mert most diétán vagyok, a karácsonyi egyhétig evészet miatt :-))

Két bébicukkinit felszeltem karikára, olívaolajon megpirítottam, a két kedvencet, kakukkfűvet morzsoltam rá és fokhagymaszeleteket szórtam akkor, amikor már megpirult picit. Kapott egy-két csavarásnyi kotányi olasz malmot is. Volt a hűtőben két bécsi virsli, azt gyorsan megfőztem. Egy mozzarellát összetépkedtem, egy fél uborkát kockákra vágtam és hogy valami pirosat is együnk, ecetes céklát tettem még egy tálkába. Öntetként egy aktíviába egy kiskanál majonézet, kevés pálmamézet, pici mustárt és - micsoda meglepetés - kakukkfűvet, malmot szórtam. 15 perc alatt kész volt mindez. Józsi bátyja fehérborát ittuk hozzá, hát simán veri bármelyik híres pincészet drága borát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése