2010. március 14., vasárnap

Vasárnapi villásreggeli: tortilla.

Azért is szeretem a hétvégéket, mert nyugodtan tudunk reggelizni. A mait szintén a spanyolos szakácskönyvből néztem ki, kicsit átalakítva. Felhasználva a tegnapi maradék egy szem főtt krumplit. Hozzávalók:

három tojás

kevés tej

fél lila/vöröshagyma

pár gerezd fokhagyma

kaliforniai paprika (pár cikk)

egész főtt krumpli

A hagymát, felszeletelt paprikát kevés olívaolajon, nagyobb serpenyőben pirítottam, hozzáaprítottam a fokit, majd óvatosan ráhelyeztem a vékonyra szelt főtt krumplit. Ráöntöttem a kevés tejjel elkevert, megsózott, borsozott tojásokat, majd nem elkeverve hagytam megsülni. Elfeleztem és ráborítottam az egyiket a másikra. Tuti, laktató!

Ebédre malaclapocka volt, majdnem mint Karácsonykor. Ez szaftosabb. Hasonlóan készült, sokáig sült, finom lett!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése