2010. március 7., vasárnap

Rég nem látott finomság: fokhagymás-vajon sült garnéla.

A héten nem volt időm főzni sajnos, a munka hajtós volt, minden nap későn értem haza. Bent sem ettünk, csak hideget, így péntek felé már mindannyian arra vágytunk, hogy valami normális - serpenyőben sült vagy lábosban főtt - kaját együnk! Így pénteken elmentem a piacra, hogy engedjek a csábításnak. Rég nem látott kedvencet, előfőzött garnélarákot vettem. A rák elkészítésének titka szerintem (bár ez igaz sok-sok ételre), hogy nem kell túlspirázni! Hozzávalók:

20-25 deka garnéla

5 deka vaj, egy csomag petrezselyemzöld, két gerezd fokhagyma

saláta, zöldhagyma, paradicsom, olívaolaj

A megmosott rákot serpenyőben megolvasztott vajra rakosgattam, ha az egyik oldala megsült, apróra vágott fokhagymát szórtam rá, a sütés legvégén pedig petrezselyemzöldet. Friss salátával tálaltam. Picit macerás enni, mert a rák külső "páncéljt" le kell szedni, de könnyű és könnyen elkészíthető vacsora lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése