2010. március 13., szombat

Bizcocho: spanyol citromos süti.

Tegnap könyvtárban volt, s naná, hogy a szakácskönyveknél sok időt töltöttem. Kihoztam a paprikásoktól az Egy falat Spanyolországot, ebben találtam egy jó kis sütireceptet mára, amit egy picit módosítottam csak. Hozzávalók:

6 tojás

35 deka porcukor

3-4 teáskanál reszelt citromhéj (kb- másfél citromé)

18 deka liszt

szeletelt mandula

a tálaláshoz: citromos joghurt, reszelt citromhéj, porcukor.

A sütőt bekapcsoltam előmelegíteni. A tojást kikevertem a cukorral, amíg világiossárga nem lett. Hozzászitáltam a lisztet, beleszórtam a citromhéjat, rá a mandulát és már ment is a kivajazott, lisztezett tepsibe. Fogpiszkálóval ellenőriztem, mikor van kész. Kb. 20-25 perc kellett neki, közepes lángon. Ha megsült, lekapcsoltam a sütőt, kinyitottam az ajtaját és 5 percig úgy hűlt. És most jön a poén, porcukorral meghintve, citromos aktíviával, reszelt citromhéjjal megszórva majszoltuk így késő délutáni desszertnek. Nagyon fini, bejött!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése