2010. május 16., vasárnap

Töltött karalábé.

Még nem készítettem ilyet, olyan tavaszi könnyű, szombati ebédrevaló. Kettőnknek két nagyobb karalábé bőven elég volt. Megfőztem natúr szárítottfűszeres, sós vízben, majd kanállal kivájtam (na, ez elég macera, nem rossz dolog a karalábévájó). A barnarizst párhuzamosan főztem vele. Egy serpenyőben olívaolajon zöldhagymát, lilahagymát pirítottam, egy paradicsomot hozzákockáztam, kakukkfűvel fűszereztem és a karalábé kivájt belsejét is beleszeltem. Összekevertem a rizzsel. A kis sárga edénybe helyeztem a karalábékat, majd beletöltöttem a tölteléket. Melléjük is jutott bőven. Tejföllel meglocsoltam, parmezánnal megszórtam és mehet a sütőbe. Fólia alatt, majd felett 10-15 percig sütöttem. Tejföllel és savanyúsággal ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése