2010. február 17., szerda

Brokkoli, tészta, fehérbab, feta: passzol!

Az egyik csajos újságban ("butítóban") olvastam ezt a receptet. Először csodálkoztam, hogy egyáltalán passzolni fog-e egymáshoz a tészta, a bab, a brokkoli és a feta sajt. Végülis mindegyik jó alapanyag, úgyhogy miért ne?

Fél doboz fusilit és egy fej brokkolit rózsákra szedve főztem meg. Egy fehérbabkonzervről lecsöpögtettem a levét. A fetasajtot kockára tördeltem. Kábé eddig tartott az előkészítés.

Egy serpenyőben apróra vágott fokhagymát pirítottam kevés olívaolajon, beleöntöttem a megfőtt tésztát, ráöntöttem a babot. Vágott bazsalikommal, pici sóval és olasz malommal ízesítettem. A tányérba téve tettem rá a brokkolit és a fetát. Ennyi, nem több és nagyon finom, laktató!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése