2011. február 26., szombat

Avokádósaláta megint.

Szépen eltelt a február is...émmeg megint csak hó végén írok...Ezzel együtt jókat főztem az elmúlt hetekben. Let's see!!

A kezembe került egy jó salátás szakácskönyv. A könyvespolcunkról ráadásul :-) Az egyik receptből indultam ki, azt alakítottam át egy picit. A recept neve avokádósaláta citrusokkal, a hozzávalók - egy kis alakítással:

1 citrom

2 avokádó

2 narancs

1 grépfrút

menta, porcukor

valamilyen saláta (jégsaláta és ruccola volt itthon)

tökmag

olívaolaj, só, bors

Az avokádót feldaraboljuk, meglocsoljuk a citromlével. A narancsot és a grépfrútot meghámozzuk, kockára vágjuk, összekeverjük az avokádóval. A salátaöntethez olívaolajat öntünk egy kis tálkába (2-3 kanállal), apróra vágott mentát szórunk bele (nekem már csak megszáradt volt, azt nagyon apróra lehetett belemorzsolni, kiváló az is). Só, bors és porcukor kerül bele, ízlés szerint. A tökmagot megpirítjuk.

Mivel lemondtam a kenyérről az elmúlt időszakban, wasa szerű "fűrészporral" ettem, de a pirítos jobb hozzá. Íme:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése