2011. február 26., szombat

Füstölt sajtos hús, roppanós laskagombával.

Ma délelőtt takarítás közben láttam ezt a receptet. Vagyis hasonlót, s onnan az ötlet. A laskagombát megpucoltam (bár a csávó a tévében nem), lisztbe forgattam, s kevés forró olajban megsütöttem. A szakács szerint nem szabadott sózni, csak fogyasztáskor, mert összeszottyad a gomba, hiszen nagy százaléke víz. Követtem a tanácsát, nagyon tuti így roppanósan a laska, jól kijön az íze!!

Sült húst készítettem hozzá, mégpedig karajt. Vékony szeletekre szeltem, sóztam, borsoztam, s lassú tűzön, olívaolajon sütöttem. Amikor az egyik fele elkészült, hagymát is szórtam a serpenyőbe, s a hús tetejére pedig almareszelőn reszelt parenyicasajtot.

Ezen kívül bébicéklát főztem meg: olívaolajon átfuttattam a meghámozott apró céklákat, natúr fűszerrel ízesítettem, kevés vizet öntöttem rá, s fedő alatt megpároltam.

Igazán jó kis szombati ebéd volt, kiegészítve brokkolikrém levessel és palacsintával :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése