2010. október 1., péntek

Az évtized legjobb gasztroötlete – szerintem. A ChocoMe.

Gabi küldte át a linket, asszem akkor, amikor ajándékot kerestek esküvőre. Hát, amikor először megláttam a ChocoMe oldalát, azt hittem, lehidalok!! Aki még nem ismeri, gyorsan elmondom a lényegét, röviden, tömören: ISTENIIIIIIII FINOM csokit készíttethetsz magadnak az üzlet kitalálójának és tulajdonosának precíz munkájának segítségével :-), méghozzá úgy, hogy különböző típusú csokikra Te rendelheted meg hozzá a rávalókat ezerféle finomság és különlegesség közül (fűszerek, magvak, cukorkák, díszek, gyümölcsök…). „”…a pizzát is olyan

feltéttel rendelem, ahogy szeretem”, amint azt a manufaktúra megalkotója, Mészáros Gábor írja a ChocoMe-n. Szerintem ez akkora ötlet, hogy csak na. Minimum innovációs megadíj járna neki!! Jóhogy rendeltem tőle, többször is, s a csokimanufaktúrában veszem át őket, hogy még közelebbről lássam a készítést és a remekműveket :-)

Amikor meglátom a csokikat, háááát, egyből Pavlov kutyája vagyok. És az ízük! Isteniek, selymesek, de inkább nem ragozom, ki kell próbálni; a feltétek tökéletes minőségűek, a „tálalás” gyönyörű. A honlap pedig olyan, mint amilyennek lennie kéne mindegyiknek. Ha ilyen ötletek meg tudnának valósulni itthon, nem ott tartana az ország, ahol most…

Aki olvassa netalántám a blogomat, annak üzenem: ha ünnepre meg szeretnétek lepni csokival, lécci ilyen legyen!! Köszi!! :-) Addig is hajrá ChocoMe, nagyon drukkolok neki, hogy sikerüljön minden úgy, ahogy eltervezte!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése