2010. június 6., vasárnap

Rizottó. Egyszerűen.

Ma egy kicsit túlzásba vittem a főzést. Sebaj, holnapra jó lesz. Rizottót készítettem, de nem a hagyományos olasz recept szerint (fehérbor, zeller, rizottórizs, húsleves), hanem másként: csirkemellett aprítottam, olívaolajon pirítottam, fűszereztem kakukkfűvel, sóval, borssal, olasz malommal. Apróra szelt hagymát, fokhagymát is tettem hozzá, majd friss zöldborsót, felkockázott répát szórtam rá. Másfél bögre barnarizst öntöttem a serpenyőbe, majd felöntöttem három bögre vízzel. Fedő alatt szépen megfőtt. Csak tálalásnál szórtam meg reszelt parmezánnal.

A nyári kedvenc megint előjött, vagyis rántott tök, petrezselymes krumplival, tejfölös uborkasaláta helyett kovászos uborkával. Meg egy pörköltet is fölraktam. Úgyhogy holnap sem maradunk éhen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése