2011. január 29., szombat

Szombati nyugalom.

Csapongok, annak ellenére, hogy ma nyugis nap van. Szeretem a napfényes szombatokat, amikor "csak" takarítani kell, s valami könnyűt főzni. Így tettem ma is, fusili készült, amit átforgattam egy kis fokhagymás olívaolajon (fokhagymachips lett belőlük, nyamm), reszelt citromhéjat szórtam rá. Erre pesto került, minderre még rukkola és pirított sonka. Az öntet rá olívaolaj-citromlé-só-frissen őrölt színesbors-méz kombója.

Íme:

Az ebéd utáni tejhabos kávém, csak úgy, mert szép és finom...

Délután sütöttem néhány palacsintát is, a tésztájában az a trükköm, hogy az extra sárga tojásból mindig kettőt vagy hárman teszek bele a 15-20 deka liszthez, valamint egy-két kanál cukrot, kevés vaníliáscukrot is hintek bele. Nem lesz így olyan fakó, hanem "olyan szép sárga" :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése