2011. március 29., kedd

Medvehagymás vacsora!

Amint ma megláttam, egyből muszáj volt velem jönnie...Egy jó nagy csokor medvehagymának, a tavasz első hírnökének :-) Krémlevest és omlettet készítettem belőle.

A krémleves: 3 szem krumplit meghámoztam, kockára vágtam, lábosba szórtam. A medvehagymát megmostam, s ollóval nyisszantottam a krumplira. Pici olívaolajjal Sóztam, natúr fűszert, majorannát szórtam rá, s vízzel felöntöttem. Addig főztem, amíg a krumpli meg nem főtt, majd főzőtejszínt és egy kanál tejföl kevertem el benne. Forrás után beleöntöttem a turmixba, még egy kis tejjel felöntöttem, egy kanál tökmagolajat öntöttem még bele. Összeturmixolva kiváló krémleves lett belőle. Kenyérkockákkal, pirított tökmaggal ettük. Iiistenii!!

A második fogás pirított baconos-aprított medvehagymás omlett volt...:-)

Egészséges, sokmindenre jó, úgyhogy holnap is ez lesz, saláta formában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése