2010. július 10., szombat

A jógabátor 2. napja.

Ha azt mondom Chia-t ettünk reggelire, biztos sokat néznek, hogy miatúró az. Eddig én sem tudtam, hogy ez egy zsályafajtának, mégpedig az azték zályának a magja és rengeteg jó tulajdonsága van, amire a szervezetünknek szüksége van. Ezt tegnap este beáztattuk vízbe, s érdekes, zselés cucc lett belőle. Ezt ettük reggelire, mézzel, almával, fahéjjal összekeverve. Azt hittem, ez nem lesz elég, de simán az volt. Nem volt semmi éhségérzetem, pedig reggelente megveszek mindig egy tejeskávéért, vajaskenyéréért, stb...

Kép.

Az ebédre Judit szintén különlegeset varázsolt. Répasaláta volt, apróra vágott dióval, mandulával, mézzel, citrommal, illetve nyers karfiol egy életsztőszerű porral leöntve, sóval, olívaolajjal. Soha nem ettem még nyers karfiolt, de tökjó volt ebben a párosításban!! Kíváncsian várjuk a vacsorát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése