2010. április 7., szerda

Húsvét!!

Otthon voltunk, így a szüleim alkottak fantasztikus finomságokat leginkább! Nagypénteken rántott halacskát ettünk, szombaton viszont az elmaradhatatlan sonkát. Mint mindig, idén is házi volt minden. Mangalicasonka, le sem lehet írni, annyira finom volt. Hozzá házi készítésű torma - Apu kicsit megdinszteli és porcukrot szórt rá -, valamint a sonkalében főtt tojás. Anyu isteni sütiket varázsolt, így Hungária szeletet (diós piskóta, főzött krémmel és csokival), gyümölcstortát, kókuszkockát. Nyamiiiii. Vasárnap a csirkemellet én készítettem, kínais módra, na ezt leírom gyorsan. A csirkemellett felszeltem, palacsintatésztába mártottam és kisütöttem olajban. A következő szósszal kentem meg a kisült húsokat: 2 deci vízhez két evőkanál cukrot adtam és felfőztem. Hozzáöntöttem kevés paradicsomlevet (szintén otthoni) és chilipaprikát vagdostam bele. Főzni kellett, hogy a víz elpárologjon picit. Bejött mindenkinek!
Ha Húsvét, akkor tavasz, így tulipánszezon:-) Kaja helyett most ez a kép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése